Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 8 Jan 2025 09:25:56 +0200

Tere!

Tartu Vallavalitsus menetleb praegu ehitusteatist nr 2411201/30110 
aadressile Tartu maakond, Tartu vald, Raadi alev, A. Raukase tn 6 // 9 // 
Anto Raukase tänav // D. O. Wirkhausi tn 1 // 12 // 14 // 32 // 41 // David 
Otto Wirkhausi tänav // Idaringtee L3 // L8 // Koidu tänav L1 // Koidutähe 
tn 10 // 15 // Koidutähe tänav L1 // L3 // L4 // L5 // Konnala park // M. 
Härma tn 13 // 15 // 16 // 18 // 35 // 36 // 40 // M. Metsanurga tn 12 // 4 
// M. Möldre tn 2 // 6 // 8 // Mait Metsanurga tänav L1 // L2 // L3 // Mari 
Möldre tänav L1 // L2 // Miina Härma tänav L1 // L2 // L3 // Nõlvakaare 
tänav L2 // O. W. Masingu tn 14 // 18 // 20 // 5 // Otto Wilhelm Masingu 
tänav // L2 // Päeva tee // 3 // Stardiraja tn 2 // Stardiraja tänav L4 // 
Sutemetsa park, Tartu maakond, Tartu vald, Raadi alev, Koidutähe tänav L4 // 
Konnala park (Tänavavalgustus, Elektri maakaabel) ja soovib teie 
kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Kooskõlastamiseks.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27228349>  (menetlus nr: 
466101), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 20.01.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tartu Vallavalitsus) või menetleja (KADRI TATTAR) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister